wtorek, 1 lipca 2014

Próbki jedzenia od Hippa

Zarejestrowaliśmy się ostatnio z Kluskiem na stronie Hipp. Braliśmy udział w konkursie o produktach Hipp BIO. Przy okazji dowiedziałam się, że za samą rejestrację w Klubie Maluszka otrzymamy paczkę powitalną z daniem do testu. W paczce znalazłam słoiczek z młodą marchewką z ziemniaczkami (danie dla dziecka po 4. miesiącu życia), poradnik żywienia i rozszerzania diety, łyżeczka Hipp oraz... taaadam bony rabatowe do Rossmana. Jeden ucieszył mnie szczególnie, bo za 1 grosz odbierzemy w naszym Rossmanie kolejną paczkę z próbkami dla mojego Kluska. Polecam rejestrację na Klub Maluszka, warto za darmo spróbować, czy naszemu dziecku będą odpowiadały dania tego producenta. Bardzo podoba mi się na ich stronie, że podaje w jakich marketach jest aktualnie promocja na produkty.
Pod tym linkiem znajdziecie odnośnik do strony z promocjami Hippa w marketach.
Newsletter jest przejrzysty i nie katują co dwa dni, bardzo to cenię :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz