sobota, 19 lipca 2014

Baby Ono- szczoteczka z miękkim włosiem

Producent akcesoriów dla dzieci Baby Ono prowadzi program Ambasadorów Marki Baby Ono.
Każdy może przekonać się samodzielnie o zaletach lub wskazać niedoskonałości produktów tej marki. Firma podkreśla, że ważna dla niej jest opinia użytkowników. Pisząc opinie o produktach takich jak szczoteczka z miękkim włosiem, która jest na zdjęciu obok, mamy realny wpływ na wygląd
i funkcjonalność produktów.
Uczestniczę w programie od niedawna i jest to mój pierwszy test dla Baby Ono.
Produkt oferowany jest w bardzo przystępnej cenie, w sklepie internetowym dostępny po 6,99 zł.
Szczotka jest faktycznie delikatna, włos jedwabisty. Jest bardzo estetycznie wykonana. Właściwie nie mam żadnych "ale". Tylko jedno- oba dostępne kolory są raczej dziewczęce. Również kształt szczotki, który kojarzy mi się z zabawami z dzieciństwa i ze szczotką dla księżniczek, pasuje bardziej dla dziewczynki. Mieszko przetestował, ofukał matkę, że próbuje jakiś gender-sztuczek na swoim syniu i przekazaliśmy produkt małej Liwii, dla której był wprost idealny. Może jakaś wersja kształtem i kolorystyką bardziej dla chłopaków? Dodatkowo wraz z produktem otrzymałam katalog produktów firmy. Jakoś bardziej przemawia do mnie przekartkowanie katalogu, niż mozolne klikanie na stronie. I mega pozytywne zaskoczenie, nie miałam pojęcia jak świetne, funkcjonalne produkty są w ich ofercie. Nie traktujcie tego jak nadmierne zachwyty, przemawia przeze mnie pragmatyzm. Zachwyciły mnie szczególnie takie, przepraszam za wyrażenie, duperelki, jak widoczna poniżej miseczka z przyssawką. Każda mama to doceni- każda, która chociaż raz sprzątała obiadek rozbryźnięty na całej kuchni. Obok miseczki z silikonu, które składają się całkiem na płasko. Kolejny super patent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz