środa, 6 sierpnia 2014

AZ Medica Colon C

Przesyłka od AZ Medica z preparatem Colon C.
Bardzo interesował mnie ten produkt, a dostępne opakowania były mega wielkie. Bałam się kupić takiego pudła- bambaryły, bo jeśli nie odpowiadałby mi smak, to kasa wyrzucona w błoto. W przesyłce mamy 2 dzienne porcje- 2 x 10 g produktu z błonnikiem. W ulotce znalazłam informacje, że Colon C zawiera dwa szczepy bakterii, sacharydy z cykorii, które wspomagają działanie bakterii w przewodzie pokarmowym oraz błonnik. Byłam lekko zaskoczona, bo myślałam, że jest to sam błonnik i jego działanie na jelita jest czysto mechaniczne. Preparat zażywa się dwa razy dziennie, po 1 łyżce rozpuszczonej w szklance wody lub soku. Mi osobiście odpowiada to, że można go mieszać z ulubionym sokiem. Na co dzień stosuję różne wynalazki, typu siemię lniane, musli, płatki owsiane do wszystkiego, szczerze mówiąc, może się to szybko przejeść. Przyznam, że taka forma właśnie (do wypicia z soczkiem) bardzo mi pasuje. Próbki ColonuC możecie zamówić tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz