poniedziałek, 8 czerwca 2015

Every Day Me- próbki kapsułek do zmywarki


Znowu próbki z mojej ulubionej strony Everydayme
Tym razem do przetestowania kapsułki do zmywarek Fairy . Dostałam dwa rodzaje kapsułek ( w każdym opakowaniu trzy sztuki). Niestety- brak opisu, co do czego. Jedne trójdzielne, wyglądają trochę jak kapsułki do prania, w drugich kapsułach coś, co bardziej przypomina proszek do prania :/ Zero opisu, czym się różnią. Jedne platinium all in one, drugie tak samo, jedne z działaniem soli, drugie też. No naprawdę zgłupiałam. Nic, spróbujemy, akurat płyn do garów Fairy bardzo mi odpowiada, więc może do kapsułek też się przekonam. Na pierwszy rzut poszły trójdzielne- efekt zadowalający, zmywarka ładnie pachniała wewnątrz, gary domyte, nie mam zastrzeżeń. Co do kapsułek do zmywarki. Może kojarzycie tą reklamę, opowiadającą o tym, jak to taka tabletka do zmywarki czyści filtr. Polecam popatrzyć na mały druczek, który pojawia się w pewnym momencie na dole ekranu. Informuje on, że do oczyszczenia filtra należy użyć dedykowanego środka :"Aby usunąć kamień, należy użyć środka czyszczącego do zmywarki lub skorzystać z innej metody". A pani Zosia i pani Wiesia z reklamy takie zadowolone były, jakby osady tłuszczowe z filtra same znikały. Żeby była jasność, dla mnie jest to naturalne, że filtry w zmywarce, pralce, odkurzaczu należy czyścić. Wiem też, że reklama to tylko reklama. Ale nie róbmy z konsumenta idioty. Mogę ignorować naprawdę dobry produkt, tylko dlatego, że ktoś chce mi go zbyt nachalnie wcisnąć. Tabletka do zmywarki ma odpowiadać za czyste naczynia, szkło, ewentualnie zapach w zmywarce, nie wyprowadzi za nas psa, nie zrobi zakupów, ani nie wyczyści filtra.
+
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz