środa, 20 maja 2015

Parodontax- test ze Streetcom

Właśnie otrzymałam paczkę ze Streetcom z pastami Parodontax do testów. Kilka już rozdałam, testuję też ja i mój mąż. Cóż..........Pasta jak dla mnie jest specyficzna w smaku, właściwie to mało powiedziane. Mąż powiedział, że jest ohydna, ale twardo testuje dalej. Jest to pasta funkcyjna, ma pomóc na krwawiące dziąsła, więc postanowiliśmy się przemęczyć. To już czwarty dzień testów i jest coraz lepiej. Przyznam się, że przez ten smak znacznie skróciłam czas mycia zębów- żeby jak najszybciej mieć to już za sobą. Plusy- pasta bardzo dobrze myje- naprawdę jest różnica w porównaniu z innymi  pastami. Uczucie świeżości też pozostaje na dłużej (na co dzień używam Elmex Sensitive). Zobaczymy, czy przyzwyczaimy się do tego smaku i czy coś pomoże, bo to najważniejsze. Po rozmowach z rodziną i znajomymi jestem zdziwiona ilu ludzi zmaga się z problemy z krwawieniem dziąseł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz