piątek, 7 listopada 2014

Butelki Canpol Blogosfera

Niedawno dotarła do mnie paczka z Canpola z butelkami do testowania. O akcji nazwanej blogosfera informowałam tutaj. Do testów dostałam trzy butelki o różnej pojemności.
Na zdjęciu obok butelka o najmniejszej pojemności, czyli 120 ml.
Dostaliśmy ją w wersji dla dziewczynek, jest bardzo ładna, estetycznie wykonana, kolorystyka jasnoczerwona.
Jakie zalety butelki widzę na pierwszy rzut oka? Kształt smoczka. Wiadomo, że każde dziecko lubi coś innego. Zupełnie innych smoczków używałam przy Starszej, przy Niuniu w użyciu są inne. Jedno dziecko woli silikon, inne kauczuk, naprawdę wiem teraz, że nie ma na to reguły. Canpol zaproponował silikonowy smoczek, który kształtem przypomina pierś mamy. Mój Niunio po wielu bojach właśnie taki kształt zaaprobował. Prywatnie używamy pierwszej butelki Tommee Tippee, która ma smoka dokładnie w tym kształcie. Żadne inne nie przechodziły, żaden inny materiał, tylko taki. Łączymy karmienie z butelki i karmienie piersią i to, że smok jest zbliżony do kształtu cyca bardzo pomaga. . Butelka ma zawór antykolkowy, który jest standardem. Ma też fajny anatomiczny kształt, dobrze leży w ręce. A propos rąk- ja mam dwie lewe, w dodatku problemy z koordynacją oko-ręka, więc bardzo sobie chwalę jeśli butelka ma naprawdę duży gwint, inaczej pół mleka ląduje na stole. Taki defekt genetyczny :) Na butli jest info, że jest ona kompatybilna z ręcznym laktatorem Canpola- bardzo fajnie pomyślane- mając kilka produktów tej firmy można butelki stosować zamiennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz